شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی_انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد
سرخط خبرها

وحیدی: وضعیت امنیتی کشور پایدار و مطلوب است| دشمن با تمام ظرفیت از اغتشاشگران حمایت می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۴۸۱۷
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
وحیدی: وضعیت امنیتی کشور پایدار و مطلوب است| دشمن با تمام ظرفیت از اغتشاشگران حمایت می‌کند
وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را پایدار و مطلوب دانست و گفت: با وجود تلاش‌های دشمنان، مردم پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استاندار تهران در طول دوران خدمتی‌اش منشا خدمات و اقدامات اثرگذار و ارزشمندی در استان شد.

وزیر کشور با آرزوی توفیق برای منصوری در سمت جدید معاون اجرایی رئیس جمهوری کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی و روحیه جهادی آقای منصوری، از ظرفیت‌هایش در پیشبرد قوی‌تر امور کلان توسعه استانداری‌های سراسر کشور بهره خواهیم گرفت.

وحیدی با مهم خواندن مسائل توسعه‌ای و عمرانی استان تهران با توجه به مرکزیت این استان در کشور، اظهار کرد: مجموع اقدامات و برنامه‌های استان بایستی همواره سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را ارتقا بخشد و در این زمینه استاندار تهران با تمام ظرفیت فعالیت کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات برجای مانده از گذشته در استان بایستی به سرعت دنبال شود و استان تهران متناسب با شاخصه‌های تعریف شده در برنامه توسعه استانی رشد و توسعه یابد.

وی امنیت را زیرساخت و پایه اصلی برای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت، پیشبرد مسائل کلان توسعه‌ای و عمرانی دشوار است.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: راهبرد اصلی جریان دشمن به حاشیه بردن ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وحیدی در این خصوص گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل دینی و انقلابی است و باید با پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه اجازه عمل به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->